Szegény Csíkos 1999. június 4-én meghalt egy balesetben. A tragédia részletei itt találhatók meg. A géprõl többet itt olvashatsz.

    A képtárban 48 kép található.
     

    Kattints a képre a teljes mérethez.
     
    1024x768, 69736 bájt. Balatonalmádiba érkezik 1990 augusztusában. A felvételt Kövesdi Ferenc készítette. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 46655 bájt.
    1024x768, 89667 bájt. Indulásra vár gyorsvonattal Budapest Déli pályaudvaron 1989 nyarán. A felvételt Máthé Zoltán készítette. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 56858 bájt.
    1024x768, 294634 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 235375 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 219317 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 300448 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 178780 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 157790 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 195911 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 215426 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án.
    1024x768, 356779 bájt. Révfülöpön készült 1999. január 17-én (9732).
    1024x768, 153157 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában.
    1024x768, 144940 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában.
    1024x768, 139824 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában.
    1024x768, 144753 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában.
    1024x768, 148718 bájt. Fotó és digitalizálás: Kovács Sándor. A felvétel 1999. május 15-én készült Székesfehérvárott.
    961x687, 110262 bájt. Fotó és digitalizálás: Kovács Sándor. A felvétel 1999. május 15-én készült Székesfehérvárott.
    1024x768, 294864 bájt. Badacsonyörs és Ábrahámhegy között készült 1999. január 17-én (9732).
    1024x768, 239251 bájt. Balatonkenesénél készült 1999. január 17-én (9745).
    1024x768, 315088 bájt. Balatonakalinál készült 1999. január 17-én (9732).
    1024x768, 318352 bájt. Badacsonytomajon keresztezi az azóta szintén selejtezett 2160-as Csörgő útját. 1999. január 17-én készült (9732).
    1024x768, 168741 bájt. Csajágon készült a 020-ból 1999. január 31-én (9714).
    1024x768, 195159 bájt. A legkedvesebb sorozatom a Négyesrõl. A nagy havazás alatt a 019 mellett õ volt a másik végig üzemképes NoHAB (001 és 010 vontatómotor-zárlattal küzdött az oda bekerült hó miatt (...), 006 pedig motorhibával állt meg 13-án reggel). Az igazat megvallva sohasem szerettem igazán a Csíkos új színét, mert távol áll az eredetitõl, de hóban, hósipkásan gyönyörű volt... Azóta már láttunk egy pár NOHAB-os mikulásvonatot, de ha engem kérdeztek, ennél "mikulásosabb" vonatot sohasem láttam. A gőzfűtés már csak hab volt a tortán.
    1024x768, 187597 bájt. Balatonalmádiban készült 1999. február 14-én (9705).
    1024x768, 200497. Talán a legkedvesebb képem róla..
    1024x768., 220293 bájt. Várkonyi Zoltán felvétele, Tapolcán készült 1986. augusztus 15-én.
    1024x768, 157683 bájt. Ekés András felvétele, Balatonakali-Dörgicse, 1992.
    1024x768, 113783 bájt. Káldi Zoltán felvétele Budatéténynél készült a 80-as évek elején.
    1024x768, 250098 bájt. Richard Latten felvétele, 1989. március 31., Badacsonytomaj.
    1024x675, 176045 bájt. Kubinszky Mihály felvétele, Budapest-Déli pu., 1974. április 9.
    1024x768, 194337 bájt. Gróh Werner Péter felvétele. Székesfehérvár, 1997. augusztus 10. (9702).
    1024x768, 159038 bájt. Balatonkenese-Üdülõtelep, 1998. december 29. (9714)
    1024x768, 163567 bájt. Örvényesnél (S 9705) 1998 december 29-én. A nagy füstöt az 5-ös rezsó gyártja, amely az utolsó években meglehetősen zabálta az olajat.
    . 1024x768, 209166 bájt. Balatonarács és Csopak között (ugyanaz a vonat).
    1024x768, 153847 bájt. A balatonkenesei töltésen (ugyanaz a vonat).
    1024x768, 141962 bájt. Káptalanfürednél (december 29, 9714).  Sajnos a fotó egyetlen pillanattal korábban készült, mint kellett volna: a pózicíóváltáskor előtörő aszimmetrikus füst nem sok jóra engedett következtetni. Pár nappal később egy dugattyút kellett  cserélni a motorban.
    1024x768, 140906 bájt. Tapolca, 1998. december 28.
    1024x768, 108040 bájt. Tapolca.
    1024x768, 138529 bájt. Balatonakali és Fövenyes között dönget 1998. december 13-án (9725).
    1024x768, 181019 bájt, Galaxy felvétele.
    1024x768, 181623 bájt, Galaxy felvétele. Budapest-Déli pályaudvaron készült 1996 tavaszán.
    1024x768, 99087 bájt. 1998. október 10-én Füreden, naplementében (S9701).
    1024x768, 148970 bájt. Az másik kedvenc képem. 1998. szeptember 23-án készült Balatonszepezdnél (9714).
    1024x768, 84979 bájt. Ugyanott készült, október 10-én, a másik irányból.
    800x600, 85357 bájt.. A kis tábla a mozdony védettségét tanúsítja (okt.10. Tapolca) - de sajnos az elemek ellen ez mit sem ért...
    1024x768, 125099 bájt. Okt.10. Tapolca.
    1024x768, 117951 bájt. Okt.10. Tapolca.
    1024x768, 106320 bájt. Káptalanfüred és Csopak között készült, az S9705-rõl 1998. november 21-én.
    1024x768, 157717 bájt. Ugyanez a vonat éppen befut Kenese-Üdülõtelepre.
    1024x768, 83709 bájt. Na igen, sokan ezért nem kedvelték a gőzfűtést: álló vonatnál igencsak korlátozta a látást, ha nem volt minden rendben a tömítésekkel. És miért lett volna, hiszen ekkor hivatalosan már két éve száműzték a gőzfűtést, csak szükséghelyzetben lehetett bevetni - ez a karbantartásra nyilvánvalóan nem volt jó hatással.