Updated/ frissítve : 7th April 2007/2007 április 7.

    You may find the current state of the remaining M61 locomotives and some information about the latter ones here .

    A megmaradt M61-esek aktuális állapotát és a néhai gépek selejtezésének okát itt találod meg.


    3rd May 2013 / 2013. május 3.

    ELMARAD! Szenzációs különmenet dupla NOHAB-bal Tapolcára 2013.05.18-án mindössze 5.800 Ft-ért! A különvonat kapcsán Tapolcán vasúti járműkiállítás is lesz, és egyéb tartalmas programokon is részt lehet venni egyes badacsonyi településeken. Részletek a Börzsöny Természetbarát és Hegymászó Egyesület weboldalán!

    CANCELED! Fantastic excursion train with two NOHABs to Tapolca on 18th May 2013! Please follow this page for more information or mail me for details.


    TIMETABLE INFORMATIONS / MENETRENDI INFORMÁCIÓK:

    The M61's ended their regular work on 21st December 2000. The last NoHAB-hauled passenger train were 9750/9725/974 the same day - but an "encore" was seen on 20th and 27th September and on 4th October 2002 as well as on 9th and 16th May 2003 as M61,001 piloted a passenger from Budapest to Lajosmizse on table 142 due to having a special train from there.

    Az M61-esek 2000. december 21-én befejezték menetrendi szolgálatukat a MÁV-nál. Az utolsó, NoHAB által húzott menetrendi vonat a 9750/9725/974 volt ezen a napon - bár azóta megértünk egy jó pár ráadást: 2002. szeptember 20-án, 27-én, október 4-én, ill. 2003. május 9-én és 16-án a 001 elõfogatolt egy esti lajosmizsei személyt; különvonatért ment le ily módon. Ez a különmenet minden évben kb. 6-10 alkalommal megy, de a Lajosmizse-Kecskemét vonalszakasz rehabilitációjával már átmehetnek itt a nagygépek is, így az elõfogatolás gyakorlatilag megszûnt.