014-rõl itt találsz információkat.

    A könyvtárban 9 kép található. Utolsó frissítés 2000. december 29-én.
     

    Kattints a képre a teljes mérethez.
    1024x742, 93250 bájt. A szép emlékû 014 a 9718-as személyvonatal várakozik Budapest-Déli pályaudvaron 1994. májusában. Ismeretlen szerzõ felvétele. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x579, 59997 bájt.
    1024x768, 68007 bájt. Két mozdony, melyeknek az "átlagos" M61-eseknél is több rajongója volt, és melyek együtt mentek a halálba: a008 és 014. A felvételt Máthé Zoltán készítette 1997. májusában Sátoraljaújhelyen. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 46442 bájt.
    1024x768, 128626 bájt. Joó Ferenc felvétele, Kaposvárott készült a gép utolsó nyarán.
    1024x768, 124641 bájt. Sebestyén Ferenc felvétele 1992 nyarán készült Nemesgulács-Kisapáti megállóhelyen a 9725-ös személyvonatról. Az első tapolcai NOHAB-ok (már amelyik megmaradt belőlük, hiszen az egyik első fecske, a 009 ekkor már 5 éve nem létezett)) ekkor már a 14. nyarukat töltötték itt, de a 014 és a 019 még újoncok voltak errefelé: csak 1991-ben érkeztek.
    1024x768, 155262 bájt. © 1999 Zékány-Máthé.
    A Keleti-pályaudvar "torony-csonkáján várakozik 1980. május 8-án. Dr. Károly Imre felvétele. A ZM-kiadó (06-30-201-4989) szíves engedélyével.
    1024x768, 87991 bájt. A legutolsó napok egyike, amikor még feljártak Pestre.Gróh Werner Péter felvétele 1996. május 24-én készült Budapest-Déli pályaudvaron. 
    1024x768, 46788 bájt. Ekés András  felvétele 1994-ben készült Tapolcán.
    1024x768, 164062 bájt. Galaxy felvétele és digitalizálása. Budapest-Kelenföld közelben készült, 1995-ben.
    734x500, 63640 bájt. I.M. M61,014 és M61,008. Szegény 013 is ott van a sorban, de ekkor még örömteli esemény kapcsán: a saját, tönkrement motorja helyett megkapta a 008-ét - de sajnos soha nem került sor a beüzemelésre. Végül legalább a 006 megmenekülhetett ennek az erőforrásnak köszönhetően. Kép és digitalizálás: Gróh Werner Péter (Gigant Club). A felvétel Tapolcán készült 1997 tavaszán.