006-ról infókat itt találhatsz.

    A könyvtárban 26 kép található. Utolsó frissítés 2002. június 29-én.
     

    Kattints a képre a teljes mérethez

    1024x768, 47727 bájt. A mozdonyt meglepetésre igénybe vették a Rákoshegy környéki rekonstrukciók során. A felvétel Rákoshegy állomás bejáratánál készült 2002. március 10-én. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 30816 bájt.
    1024x768, 145222 bájt. Polgárdi-Ipartelepek állomás felé kapaszkodik a 11 ezrelékes emelkedõn a 9714-es személyvonattal. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 94947 bájt.
    1024x768, 50828 bájt. Különvonattal Becehegy közelében 2002. május 11-én. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 33136 bájt.
    1024x768, 145593 bájt. A felvétel Badacsonylábdihegy után készült a 977-es hajnali gyorsvonatról 2000. júniusában. Ekkortájt már nagyon ritkán jártak az M61-esek gyorsvonattal. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 95927 bájt.
    1024x768, 109505 bájt. A felvétel Révfülöp után készült az azóta - egy újabb baleset miatt - elbontott gyaloghídról a 977-es hajnali gyorsvonatról 2000. júniusában.  Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 72839 bájt.
    1024x768, 71202 bájt. Balatonfõkajár megállóhely felé halad 2000. májusában (9714). A belvizek érdekes új fotóhelyeket szülnek minden tavasszal. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 47072 bájt.
    1024x768, 86204 bájt. Meglepetés... 006-nak hirtelen munkája akadt Lovasberényben, ahol egy német magánnyugdíjpénztár reklámjának jeleneteit forgatták (csak vonaton belül). A fotó 2002. május 3-án készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 57306 bájt.
    1024x768, 67904 bájt. NOHAB-ot nagyon ritkán lehet erre látni, még az 1963-2000 között tartó menetrendi idõszakban sem jártak erre soha fordában. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 45344 bájt.
    1024x768, 101706 bájt. Még a kéttengelyes Bz sem jár erre, így aztán a mozdonyok fejedelme a hoszú személyvonattal igazán különleges esemény. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 65452 bájt.
    1024x768, 86204 bájt. Az egész vonalat csaknem bezárták évekkel ezelõtt, de a Lovasberény és Bicske közötti szakasz már régen a múlté. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 57306 bájt.
    1024x768, 68674 bájt. Szép délután volt! A vonat perceken belül visszaindul, az élet visszatér a normál kerékvágásba. Újra a heti 3 pár rövid tehervonaté a fõszerep.Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 45130 bájt.
    1024x768, 89264 bájt. 2000. októbere után a villamos vonatfűtő-berendezés hiánya miatt csak az M41-esek kiesése esetén járhattak személyvonattal az M61-esek, ezért a szokásosnál jóval gyakrabban vitték a kisebb tehervonatokat, mindenek elõtt a szabadbattyáni 100-as tolatóst. A felvétel Szabadbattyánban készült 2000. december 8-án. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 59120 bájt.
    1024x768, 57912 bájt. Egy nehéz nap után. A 006 motorja kartergázos lett egy dugattyúfedél átégése miatt, melyet minden bizonnyal a motor több éves szabadtéri állása alatt bejutó légnedvesség és/vagy csapadék okozott. A segélygép az M62,165 volt, amely sorozatos mûszaki problémák ellenére valamivel több, mint 2 óra késéssel hazahozta Tapolcára a 9702-es sebesvonatot. A felvétel 1999. február 13-án készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 39815 bájt.
    1024x768, 118589 bájt. A "kockás " Hatos a hajnali gyorsvonattal (977) száguld Tapolca felé. A felvétel Uzsánál készült 2000. január 2-án. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 81541 bájt.
    1024x768, 99460 bájt. A 9709 kigördül Polgárdi-Ipartelepekrõl, dupla NoHAB-bal az élen. A felvétel 1999. szeptember 17-én készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 62920 bájt.
    1024x768, 64789 bájt. 1996. június elejéig a pénteki mentesítõ mozdonyát így hozták fel Budapest-Déli pályaudvarra. A 9725-ös személyvonatról a felvétel Máthé Zoltán készítette 1993 nyarán Csajág közelében. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 62920 bájt.
    1024x768, 129367 bájt. A 9709 kigördül Polgárdi-Ipartelepekrõl, dupla NoHAB-bal az élen. A felvétel 1999. szeptember 17-én készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 84090 bájt.
    1024x768, 51771 bájt. A felkelõ nap sugarai pásztázzák a 006 és 001 által vontatott hajnali 9709-es sebesvonat oldalát. A második mozdony, a 001 hidegen fut a szerelvényben, ami a 9 kocsis vonat ismeretében közel a megengedett személyvonati határterhelést jelenti a 006-nak. Persze visszafelé a 001-nek is volt dolga bõven, hiszen a 9704-en 13 kocsival kellett megküzdenie. A felvétel Polgárdinál készült 1999. szeptember 17-én. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 29066 bájt.
    1024x768, 129467 bájt. A 9709 megérkezik Fehérvárra 1999. szeptember 17-én. Ezután már minimális volt az esély dupla NoHAB-os vonatra. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 81626 bájt.
    1024x768, 96837 bájt. A 006 és 001 felkapaszkodik Balatonfõkajár-Felsõre a csajági emelkedõn. A második gép a nyáron még minden nap, de õsztõl csak szombatonként közlekedõ, (akkor még) 1972-es gyorsvonatot fogja vinni Fehérvárról Tapolcára. A felvétel 1999. szeptember 17-én készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 61299 bájt.
    1024x768, 44431 bájt. A 006 hamarosan hazaér a 9714-es vonattal. A felvétel 2000. augusztus 13-án készült Tapolca bejáratától nem messze. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 28075 bájt.
    1024x768, 50045 bájt. A 006 végre kiért a tájat elcsúfító felsõvezeték alól, Kemenespálfa megállóhelyen halad át a 8807-es "országjáró" sebesvonattal. A felvétel 2000. július 22-én készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 33936 bájt.
    1024x768, 135917 bájt. Becehegynél a fonyódi személlyel (8642) 1998. december 29-én.
    1024x768, 135024 bájt. A legelsõ menetrendszerinti útja Muzsika (008) motorjával 1998 december 12-én (9751).
    1204x768. Örvényesnél a próbamenet másnapján a télen csak Füredtõl közlekedõ S9704-gyel.
    1024x768, 14278 bájt. Megérkezett Tapolcára 1998. december 13-án.
    1024x768, 176602 bájt, Galaxy felvétele. Révfülöpnél készült 1997. õszén.
    1024x768, 159779 bájt, Galaxy felvétele. Székesfehérvár, 1997. õsze.
    1024x768, 82299 bájt. A motorcsere után pár nappal Tapolcán a mozdonyszínben (1998. november 21.).
    1024x768, 127409 bájt. Az "A" vezetõállás (1998. november 28., Tapolca).
    1024x768, 116367 bájt. Szegény néhai Muzsika 013-at is megjárt motorja - pár napja már a 006-ban látható.