|
1024x768,
47727 bájt. A mozdonyt meglepetésre igénybe
vették a Rákoshegy környéki
rekonstrukciók során. A felvétel Rákoshegy
állomás bejáratánál
készült 2002. március 10-én. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 30816 bájt. |
|
1024x768, 145222
bájt. Polgárdi-Ipartelepek állomás
felé kapaszkodik a 11 ezrelékes emelkedõn a
9714-es személyvonattal. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 94947 bájt. |
|
1024x768, 50828
bájt. Különvonattal Becehegy közelében
2002. május 11-én. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 33136 bájt. |
|
1024x768, 145593
bájt. A felvétel Badacsonylábdihegy után
készült a 977-es hajnali gyorsvonatról 2000.
júniusában. Ekkortájt már nagyon
ritkán jártak az M61-esek gyorsvonattal. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 95927 bájt. |
|
1024x768, 109505
bájt. A felvétel Révfülöp után
készült az azóta - egy újabb baleset miatt -
elbontott gyaloghídról a 977-es hajnali
gyorsvonatról 2000. júniusában. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 72839 bájt. |
|
1024x768, 71202
bájt. Balatonfõkajár megállóhely
felé halad 2000. májusában (9714). A belvizek
érdekes új fotóhelyeket szülnek minden
tavasszal. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 47072 bájt. |
|
1024x768, 86204
bájt. Meglepetés... 006-nak hirtelen munkája akadt
Lovasberényben, ahol egy német
magánnyugdíjpénztár
reklámjának jeleneteit forgatták (csak vonaton
belül). A fotó 2002. május 3-án
készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 57306 bájt. |
|
1024x768, 67904
bájt. NOHAB-ot nagyon ritkán lehet erre látni,
még az 1963-2000 között tartó menetrendi
idõszakban sem jártak erre soha fordában. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 45344 bájt. |
|
1024x768, 101706
bájt. Még a kéttengelyes Bz sem jár erre,
így aztán a mozdonyok fejedelme a hoszú
személyvonattal igazán különleges
esemény. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 65452 bájt. |
|
1024x768, 86204
bájt. Az egész vonalat csaknem
bezárták évekkel ezelõtt, de a
Lovasberény és Bicske közötti szakasz
már régen a múlté. Kisebb méretben
is letölthetõ: 800x600, 57306 bájt. |
|
1024x768, 68674
bájt. Szép délután volt! A vonat perceken
belül visszaindul, az élet visszatér a normál
kerékvágásba. Újra a heti 3 pár
rövid tehervonaté a fõszerep.Kisebb méretben
is letölthetõ: 800x600, 45130 bájt. |
|
1024x768, 89264
bájt. 2000. októbere után a villamos
vonatfűtő-berendezés hiánya miatt csak az M41-esek
kiesése esetén járhattak személyvonattal az
M61-esek, ezért a szokásosnál jóval
gyakrabban vitték a kisebb tehervonatokat, mindenek elõtt
a szabadbattyáni 100-as tolatóst. A felvétel
Szabadbattyánban készült 2000. december 8-án.
Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 59120 bájt. |
|
1024x768, 57912
bájt. Egy nehéz nap után. A 006 motorja
kartergázos lett egy dugattyúfedél
átégése miatt, melyet minden bizonnyal a motor
több éves szabadtéri állása alatt
bejutó légnedvesség és/vagy csapadék
okozott. A segélygép az M62,165 volt, amely sorozatos
mûszaki problémák ellenére valamivel
több, mint 2 óra késéssel hazahozta
Tapolcára a 9702-es sebesvonatot. A felvétel 1999.
február 13-án készült. Kisebb méretben
is letölthetõ: 800x600, 39815 bájt. |
|
1024x768, 118589
bájt. A "kockás " Hatos a hajnali gyorsvonattal (977)
száguld Tapolca felé. A felvétel
Uzsánál készült 2000. január
2-án. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 81541 bájt. |
|
1024x768, 99460
bájt. A 9709 kigördül
Polgárdi-Ipartelepekrõl, dupla NoHAB-bal az élen.
A felvétel 1999. szeptember 17-én készült.
Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 62920 bájt. |
|
1024x768, 64789
bájt. 1996. június elejéig a pénteki
mentesítõ mozdonyát így hozták fel
Budapest-Déli pályaudvarra. A 9725-ös
személyvonatról a felvétel Máthé
Zoltán készítette 1993 nyarán Csajág
közelében. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 62920 bájt. |
|
1024x768, 129367
bájt. A 9709 kigördül
Polgárdi-Ipartelepekrõl, dupla NoHAB-bal az élen.
A felvétel 1999. szeptember 17-én készült.
Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 84090 bájt. |
|
1024x768, 51771
bájt. A felkelõ nap sugarai
pásztázzák a 006 és 001 által
vontatott hajnali 9709-es sebesvonat oldalát. A második
mozdony, a 001 hidegen fut a szerelvényben, ami a 9 kocsis vonat
ismeretében közel a megengedett személyvonati
határterhelést jelenti a 006-nak. Persze
visszafelé a 001-nek is volt dolga bõven, hiszen a 9704-en 13 kocsival
kellett megküzdenie. A felvétel Polgárdinál
készült 1999. szeptember 17-én. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 29066 bájt. |
|
1024x768, 129467
bájt. A 9709 megérkezik Fehérvárra 1999.
szeptember 17-én. Ezután már minimális volt
az esély dupla NoHAB-os vonatra. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 81626 bájt. |
|
1024x768, 96837
bájt. A 006 és 001 felkapaszkodik
Balatonfõkajár-Felsõre a csajági
emelkedõn. A második gép a nyáron
még minden nap, de õsztõl csak
szombatonként közlekedõ, (akkor még) 1972-es
gyorsvonatot fogja vinni Fehérvárról
Tapolcára. A felvétel 1999. szeptember 17-én
készült. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 61299 bájt. |
|
1024x768, 44431
bájt. A 006 hamarosan hazaér a 9714-es vonattal. A
felvétel 2000. augusztus 13-án készült
Tapolca bejáratától nem messze. Kisebb
méretben is letölthetõ: 800x600, 28075 bájt. |
|
1024x768, 50045
bájt. A 006 végre kiért a tájat
elcsúfító felsõvezeték alól,
Kemenespálfa megállóhelyen halad át a
8807-es "országjáró" sebesvonattal. A
felvétel 2000. július 22-én készült.
Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 33936 bájt. |
|
1024x768, 135917 bájt. Becehegynél a fonyódi személlyel (8642) 1998. december 29-én. |
|
1024x768, 135024
bájt. A legelsõ menetrendszerinti útja Muzsika
(008) motorjával 1998 december 12-én (9751). |
|
1204x768.
Örvényesnél a próbamenet
másnapján a télen csak Füredtõl
közlekedõ S9704-gyel. |
|
1024x768, 14278 bájt. Megérkezett Tapolcára 1998. december 13-án. |
|
1024x768, 176602 bájt, Galaxy felvétele. Révfülöpnél készült 1997. õszén. |
|
1024x768, 159779 bájt, Galaxy felvétele. Székesfehérvár, 1997. õsze. |
|
1024x768, 82299
bájt. A motorcsere után pár nappal Tapolcán
a mozdonyszínben (1998. november 21.). |
|
1024x768, 127409 bájt. Az "A" vezetõállás (1998. november 28., Tapolca). |
|
1024x768, 116367
bájt. Szegény néhai Muzsika 013-at is
megjárt motorja - pár napja már a 006-ban
látható. |