|
1024x768,
69736 bájt. Balatonalmádiba érkezik 1990
augusztusában. A felvételt Kövesdi Ferenc
készítette. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 46655 bájt. |
|
1024x768, 89667 bájt. Indulásra vár gyorsvonattal Budapest Déli pályaudvaron 1989 nyarán. A felvételt Máthé Zoltán készítette. Kisebb méretben is letölthetõ: 800x600, 56858 bájt. |
|
1024x768, 294634 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 235375 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 219317 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 300448 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 178780 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 157790 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 195911 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 215426 bájt. Fotó és digitalizálás: Galaxy. A kép Tapolcán készült 1999. június 8-án. |
|
1024x768, 356779 bájt. Révfülöpön készült 1999. január 17-én (9732). |
|
1024x768, 153157 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában. |
|
1024x768, 144940 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában. |
|
1024x768, 139824 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában. |
|
1024x768, 144753 bájt. Fotó és digitalizálás: Fodor Illés , a kép 1996. október 12-én készült Füleken, Szlovákiában. |
|
1024x768, 148718 bájt. Fotó és digitalizálás: Kovács Sándor. A felvétel 1999. május 15-én készült Székesfehérvárott. |
|
961x687, 110262 bájt. Fotó és digitalizálás: Kovács Sándor. A felvétel 1999. május 15-én készült Székesfehérvárott. |
|
1024x768, 294864
bájt. Badacsonyörs és Ábrahámhegy
között készült 1999. január 17-én
(9732). |
|
1024x768, 239251 bájt. Balatonkenesénél készült 1999. január 17-én (9745). |
|
1024x768, 315088 bájt. Balatonakalinál készült 1999. január 17-én (9732). |
|
1024x768, 318352
bájt. Badacsonytomajon keresztezi az azóta szintén
selejtezett 2160-as Csörgő útját. 1999.
január 17-én készült (9732). |
|
1024x768, 168741 bájt. Csajágon készült a 020-ból 1999. január 31-én (9714). |
|
1024x768, 195159
bájt. A legkedvesebb sorozatom a Négyesrõl. A nagy
havazás alatt a 019 mellett õ volt a másik
végig üzemképes NoHAB (001 és 010
vontatómotor-zárlattal küzdött az oda
bekerült hó miatt (...), 006 pedig motorhibával
állt meg 13-án reggel). Az igazat megvallva sohasem
szerettem igazán a Csíkos új színét,
mert távol áll az eredetitõl, de hóban,
hósipkásan gyönyörű volt... Azóta
már láttunk egy pár NOHAB-os
mikulásvonatot, de ha engem kérdeztek, ennél
"mikulásosabb" vonatot sohasem láttam. A gőzfűtés
már csak hab volt a tortán. |
|
1024x768, 187597 bájt. Balatonalmádiban készült 1999. február 14-én (9705). |
|
1024x768, 200497. Talán a legkedvesebb képem róla.. |
|
1024x768., 220293 bájt. Várkonyi Zoltán felvétele, Tapolcán készült 1986. augusztus 15-én. |
|
1024x768, 157683 bájt. Ekés András felvétele, Balatonakali-Dörgicse, 1992. |
|
1024x768, 113783 bájt. Káldi Zoltán felvétele Budatéténynél készült a 80-as évek elején. |
|
1024x768, 250098 bájt. Richard Latten felvétele, 1989. március 31., Badacsonytomaj. |
|
1024x675, 176045 bájt. Kubinszky Mihály felvétele, Budapest-Déli pu., 1974. április 9. |
|
1024x768, 194337 bájt. Gróh Werner Péter felvétele. Székesfehérvár, 1997. augusztus 10. (9702). |
|
1024x768, 159038 bájt. Balatonkenese-Üdülõtelep, 1998. december 29. (9714) |
|
1024x768, 163567
bájt. Örvényesnél (S 9705) 1998 december
29-én. A nagy füstöt az 5-ös rezsó
gyártja, amely az utolsó években meglehetősen
zabálta az olajat. |
. |
1024x768, 209166 bájt. Balatonarács és Csopak között (ugyanaz a vonat). |
|
1024x768, 153847 bájt. A balatonkenesei töltésen (ugyanaz a vonat). |
|
1024x768, 141962
bájt. Káptalanfürednél (december 29, 9714).
Sajnos a fotó egyetlen pillanattal korábban
készült, mint kellett volna: a
pózicíóváltáskor előtörő
aszimmetrikus füst nem sok jóra engedett
következtetni. Pár nappal később egy
dugattyút kellett cserélni a motorban. |
|
1024x768, 140906 bájt. Tapolca, 1998. december 28. |
|
1024x768, 108040 bájt. Tapolca. |
|
1024x768, 138529
bájt. Balatonakali és Fövenyes között
dönget 1998. december 13-án (9725). |
|
1024x768, 181019 bájt, Galaxy felvétele. |
|
1024x768, 181623 bájt, Galaxy felvétele. Budapest-Déli pályaudvaron készült 1996 tavaszán. |
|
1024x768, 99087 bájt. 1998. október 10-én Füreden, naplementében (S9701). |
|
1024x768, 148970
bájt. Az másik kedvenc képem. 1998. szeptember
23-án készült Balatonszepezdnél (9714). |
|
1024x768, 84979 bájt. Ugyanott készült, október 10-én, a másik irányból. |
|
800x600, 85357
bájt.. A kis tábla a mozdony
védettségét tanúsítja (okt.10.
Tapolca) - de sajnos az elemek ellen ez mit sem ért... |
|
1024x768, 125099 bájt. Okt.10. Tapolca. |
|
1024x768, 117951 bájt. Okt.10. Tapolca. |
|
1024x768, 106320
bájt. Káptalanfüred és Csopak
között készült, az S9705-rõl 1998.
november 21-én. |
|
1024x768, 157717 bájt. Ugyanez a vonat éppen befut Kenese-Üdülõtelepre. |
|
1024x768, 83709
bájt. Na igen, sokan ezért nem kedvelték a
gőzfűtést: álló vonatnál igencsak
korlátozta a látást, ha nem volt minden rendben a
tömítésekkel. És miért lett volna,
hiszen ekkor hivatalosan már két éve
száműzték a gőzfűtést, csak
szükséghelyzetben lehetett bevetni - ez a
karbantartásra nyilvánvalóan nem volt jó
hatással. |