|
|
 |
1024x742,
93250 bájt. A szép emlékû 014 a 9718-as
személyvonatal várakozik Budapest-Déli
pályaudvaron 1994. májusában. Ismeretlen
szerzõ felvétele. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x579, 59997 bájt. |
 |
1024x768,
68007 bájt. Két mozdony, melyeknek az "átlagos"
M61-eseknél is több rajongója volt, és melyek
együtt mentek a halálba: a008 és 014. A
felvételt Máthé Zoltán
készítette 1997. májusában
Sátoraljaújhelyen. Kisebb méretben is
letölthetõ: 800x600, 46442 bájt. |
 |
1024x768, 128626 bájt. Joó
Ferenc felvétele, Kaposvárott készült a gép
utolsó nyarán. |
 |
1024x768, 124641 bájt. Sebestyén
Ferenc
felvétele 1992 nyarán készült
Nemesgulács-Kisapáti
megállóhelyen a 9725-ös
személyvonatról. Az első tapolcai NOHAB-ok (már
amelyik megmaradt belőlük, hiszen az egyik első fecske, a 009
ekkor már 5 éve nem létezett)) ekkor már a
14. nyarukat töltötték itt, de a 014 és a 019
még újoncok voltak errefelé: csak 1991-ben
érkeztek. |
 |
1024x768, 155262 bájt.
© 1999 Zékány-Máthé.
A Keleti-pályaudvar "torony-csonkáján várakozik
1980. május 8-án. Dr. Károly Imre felvétele.
A ZM-kiadó (06-30-201-4989) szíves engedélyével. |
 |
1024x768, 87991 bájt. A legutolsó napok egyike, amikor
még feljártak Pestre.Gróh
Werner Péter felvétele 1996. május 24-én
készült Budapest-Déli pályaudvaron. |
 |
1024x768, 46788 bájt. Ekés
András felvétele 1994-ben készült Tapolcán. |
 |
1024x768, 164062 bájt. Galaxy
felvétele és digitalizálása. Budapest-Kelenföld
közelben készült, 1995-ben. |
 |
734x500, 63640
bájt. I.M. M61,014 és M61,008. Szegény 013 is ott
van a sorban, de ekkor még örömteli esemény
kapcsán: a saját, tönkrement motorja helyett
megkapta a 008-ét - de sajnos soha nem került sor a
beüzemelésre. Végül legalább a 006
megmenekülhetett ennek az erőforrásnak
köszönhetően. Kép és
digitalizálás:
Gróh Werner Péter
(Gigant Club). A felvétel Tapolcán készült 1997
tavaszán. |