Az itt látható képek a saját felvételeim. Mindegyik 1024x768 pixeles, a kivétel(ek) jelezve.
     
    147658 bájt. A tapolcai indulás elõtt. Ha meg akarod hallgatni a kiiirály hangját a masinának a ráállásnál, kattints ide!
    962x768, 62843 bájt. Az elsõ kilométerek. Gyönyörû mozdonyhoz gyönyörû táj dukál! A háttérben a Gulács és a Badacsony. A fotó készítésekor itt még hatvanas volt a pálya, mára már nyolcvanas itt is, mint szinte végig a 29-es vonalon.
    162186 bájt, Badacsonynál. A turisták olyan lelkesen integettek, hogy az üdvözlés sem maradhatott el. A NOHABok elképesztõen népszerûek a turisták körében.
    84979 bájt, Balatonszepezd után. Egyike a kevés 60-as szakasznak, amely egészen Zánka-Köveskál állomás Budapest felõli végéig tart.
     
    74534 bájt, Aszófõnél.Ez az állomás az egyik kedvencem, hihetetlenül szép a fekvése, háttérben ott a Tihanyi-félsziget és a sajkodi öböl.
    114691 bájt, Káptalanfüred és Csopak között. A pálya itt erõsen lejt, majd Csopak elõtt ismét emelkedni kezd. Maga a megállóhely területe ismét erõs lejtõ ebbõl az irányból.
    159054 bájt. Balatonudvari megállóhely elõtt.
    167113 bájt. A kenesei part elõtt. Itt ismét erõsen gyorsítottunk, mert egy 40-es lassújel ért véget (a mocsaras altalaj miatt nem engedélyezett ott a nagyobb sebesség).
     
    Egyéb képek a 29-es vonalról:
     
     
    192726 bájt. A kenesei alagút (1998. november 21.)
    166549 bájt. A pályavédõ mûtárgy az alagúttól egy verébugrásnyira.A sorozatos földcsuszamlások miatt 1998-ban megerõsítették a védelmet és a vízelvezetõ rendszert is fejlesztették.
    105863 bájt. Az alagút.
     
    226761 bájt. Megint csak az alagút. Mai szemmel nézve azt mondanánk, hogy az alagutat a marketingesek építtették, tény, hogy mûszakilag megoldható (és valószínûleg olcsóbb) lett volna az alagút nélküli verzió, azonban az attrakció kedvéért mégis alagút épült. Hál'istennek!