|
Az itt látható képek a saját felvételeim.
Mindegyik 1024x768 pixeles, a kivétel(ek) jelezve.
|
147658 bájt. A tapolcai indulás elõtt. Ha meg
akarod hallgatni a kiiirály hangját a masinának a
ráállásnál, kattints ide! |
|
962x768, 62843 bájt. Az elsõ kilométerek. Gyönyörû
mozdonyhoz gyönyörû táj dukál! A háttérben
a Gulács és a Badacsony. A fotó készítésekor
itt még hatvanas volt a pálya, mára már nyolcvanas
itt is, mint szinte végig a 29-es vonalon. |
|
162186 bájt, Badacsonynál. A turisták olyan lelkesen
integettek, hogy az üdvözlés sem
maradhatott el. A NOHABok elképesztõen népszerûek
a turisták körében. |
|
84979 bájt, Balatonszepezd után. Egyike a kevés
60-as szakasznak, amely egészen Zánka-Köveskál
állomás Budapest felõli végéig tart.
|
|
74534 bájt, Aszófõnél.Ez az állomás
az egyik kedvencem, hihetetlenül szép a fekvése, háttérben
ott a Tihanyi-félsziget és a sajkodi öböl. |
|
114691 bájt, Káptalanfüred és Csopak között.
A pálya itt erõsen lejt, majd Csopak elõtt ismét
emelkedni kezd. Maga a megállóhely területe ismét
erõs lejtõ ebbõl az irányból. |
|
159054 bájt. Balatonudvari megállóhely elõtt. |
|
167113 bájt. A kenesei part elõtt. Itt ismét erõsen
gyorsítottunk, mert egy 40-es lassújel ért véget
(a mocsaras altalaj miatt nem engedélyezett ott a nagyobb sebesség). |
Egyéb képek a 29-es vonalról:
|
192726 bájt. A kenesei alagút (1998. november 21.) |
|
166549 bájt. A pályavédõ mûtárgy
az alagúttól egy verébugrásnyira.A sorozatos
földcsuszamlások miatt 1998-ban megerõsítették
a védelmet és a vízelvezetõ rendszert is fejlesztették. |
|
105863 bájt. Az alagút.
|
|
226761 bájt. Megint csak az alagút. Mai szemmel nézve
azt mondanánk, hogy az alagutat a marketingesek építtették,
tény, hogy mûszakilag megoldható (és valószínûleg
olcsóbb) lett volna az alagút nélküli verzió,
azonban az attrakció kedvéért mégis alagút
épült. Hál'istennek! |
|