| GM-EMD 567-es motorral felszerelt mozdonyok hangjai FONTOS! Az itt talállható hangfájlok normál mp3 kiterjesztésû fájlok, vagy tömörített waveform hangfájlok. Utóbbiaknak Windows 95 OSR2 vagy újabb verziója, Windows 98, Windows NT 4.0 SP3 vagy újabb verzió alatt problémamentesen kell futniuk. Ha mégsem, vagy más operációs rendszer van telepítve a számítógépedre, nevezd át ezeket a fájlokat *.mp3 kiterjesztésûvé, és játszd le egy mp3 lejátszóval! MÁV M61, NSB Di3, SJ T41 és DSB MX hangfelvételek. ÚJ M61-es hangok! Mind mp3 kiterjesztésû hangfájl. Mozdony | Hangfájl leírása | Hossz | 44100Hz/stereo | 22050Hz/mono | M61,001 | M61,001 Tapolcáról indul a 9725-ös személyvonattal 1999. január 17-én | 0p 53,6 mp | 859034 bájt | 268669 bájt | M61,004 | M61,004 Fonyódról indul a Szombathely-Pécs sebesvonattal 1998. november 29-én | 0p 49,5 mp | 687908 bájt | 196545 bájt | M61,004 | M61,004 Szepezdfürdõrõl gyorsít 1998. november 28-án a 9702-es sebesvonattal. | 0p 43,1 mp | 604525 bájt | 172826 bájt | M61,010 | M61,010 Badacsonytomajról jár ki 1998. novemberében a 9702-es sebesvonattal | 0p 34,6 mp | 486400 bájt | 139076 bájt | M61,010 | M61,010 Ábrahámhegyrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal. | 0p 06,1 mp | 87040 bájt | 25078 bájt | M61,010 | M61,010 Nemesgulácsról gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal. | 0p 50,2 mp | 704731 bájt | 201456 bájt | M61,010 | M61,010 Badacsonyörsrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal | 0p 33,7 mp | 541675 bájt | 135419 bájt | M61,010 | M61,010 Szepezdfürdõrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal. | 1p 12mp | 1153149 bájt | 288496 bájt | M61,017 | 3 nap állás után indul a 017 motorja | 0p 13,4 mp | 188708 bájt | 54021 bájt | M61,017 | A 017 gyorsít. A mikrofon a kipufogó felett volt a felvétel idején | 0p 37,6 mp | 528823 bájt | 151197 bájt | M61,017 | M61,017 gyorsul | 0p 57,5 mp | 807131 bájt | 230818 bájt | M61,019 | M61,019 Ábrahámhegy rõl jár ki 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 1p 16,4 mp | 1070811 bájt | 306155 bájt | M61,019 | M61,019 Badacsonyból gyorsít 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 1p 01,9 mp | 868205 bájt | 248268 bájt | M61,019 | M61,019 Badacsonylábdihegyrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 1p 00,3 mp | 845165 bájt | 241580 bájt | M61,019 | M61,019 Balatonrendesen gyorsít 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 1p 15,1 mp | 1045577 bájt | 301035 bájt | M61,019 | M61,019 Balatonszepezdrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 0p 51,7 mp | 724845 bájt | 207308 bájt | M61,019 | M61,019 Szepezdfürdõrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal | 1p 14 mp | 1037531 bájt | 296647 bájt | M61,019 | M61,019 Balatonakarattyáról indul 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal. | 1p 03,3 mp | 887954 bájt | 253701 bájt | M61,019 | M61,019 Csopakról indul erõs emelkedõben 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal. | 1p 13,3 mp | 1174883 bájt | 294234 bájt | M61,019 | M61,019 Fülérõl jár ki 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal. A felvétel a hídon készült, a vonat balról érkezik és jobbra halad el a hangfelvételen | 0p 56,2 mp | 900284 bájt | 225176 bájt | M61,020 | M61,020 Ábrahámhegyen gyorsít 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal | 1p 04,6 mp | 905508 bájt | 258821 bájt | M61,020 | M61,020 Badacsonyból indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal | 1p 18,9 mp | 1106285 bájt | 316291 bájt | M61,020 | M61,020 Badacsonylábdihegyrõl indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal | 1p 21,6 mp | 1306540 bájt | 408555 bájt | M61,020 | M61,020 Balatonrendesen gyorsít 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal | 0p 48,3 mp | 678400 bájt | 194038 bájt | M61,020 | M61,020 Szepezdfürdõrõl indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal | 1p 03,5 mp | 763776 bájt | 254642 bájt | M61,020 | M61,020 Badacsonyból indul 1999. január 16-án a 9725-ös személyvonattal | 0p 37,4 mp | 600607 bájt | 150361 bájt | M61,020 | M61,020 Badacsonyból indul 1999. márciusában. A felvétel a géptérben készült | 1p 30,7 mp | 1453244 bájt | 363416 bájt | M61,020 | M61,020 Révfülöprõl indul 1999. április 18-án a 9714-es személyvonattal | 1p 05,2 mp | 1044480 bájt | 261224 bájt | M61,020 | M61,020 Révfülöp után gyorsul 1999. november 28-án a 9705-ös sebesvonattal | 0p 34 mp | 545436 bájt | 136464 bájt | M61,020 | M61,020 1999. április 18-án Balatorendesrõl indul a 9714-es személyvonattal | 1p 32,2 mp | 1293165 bájt | 369685 bájt | M61,020 | M61,020 Polgárdi-Ipartelepekrõl indul Fehérvár felé 1998. november 28-án a 9725-ös személyvonattal. A felvétel a közúti hídról készült. | 0p 52,8 mp | 741303 bájt | 211905 bájt | M61,020 | M61,020 Balatonudvariból indul 1998. november 29-én a 9725-ös személyvonattal | 1p 21,4 mp | 1304032 bájt | 326008 bájt | M61,020 | M61,020 Balatonkenese-Üdülõteleprõl indul 1999. január 16-án a 9705-ös személyvonattal. | 0p 37,4 mp | 525531 bájt | 150256 bájt | Új külföldi NoHAB-GM hangok (mind mp3 fájl): Mozdony | Hangfájl leírása | Hossz | 44100Hz/mono | 22050Hz/mono | DSB MX 1001 | Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án | 0p 42,9 mp | 343771 bájt | 172095 bájt | NSB Di3.620 | Elhalad személyvonatával Flatmark közelében a norvégiai Rauma-völgyben 1999. augusztus 3-án | 0p 20,3 mp | 245447 bájt | 82024 bájt | NSB Di3.620 | 3.620 elindul Åndalsnesbõl az éjszakai vonattal 1999. augusztus 3-án | 1p 22,2 mp | 988369 bájt | 329665 bájt | NSB Di3.620 | 3.620 elindul az éjszakai vonattal Bjorliból 1999. augusztus 3/4-én | 1p 28,2 mp | 706560 bájt | 353384 bájt | NSB Di3.621 | Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án | 0p 58 mp | 465188 bájt | 232699 bájt | NSB Di3.642 | Tolatás közben Mo I Rana állomáson 1999. augusztus 5-én | 0p 39,2 mp | 314305 bájt | 157362 bájt | SJ T41.204 | Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án | 0p 35,6 mp | 285675 bájt | 142838 bájt | SJ T41.204 | Tolatás közben Hamarban 1999. augusztus 8-án | 1p 09,4 mp | 555676 bájt | 277943 bájt | SJ T41.204 | Megszólal a kürt! | 0p 6,6 mp | 54334 bájt | 34090 bájt | SJ T41.204 | Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án | 1p 08,8 mp | 486922 bájt | 243566 bájt | Régi hangfálok (M61-NOHAB hangok): Minden hangfájl saját felvétel. Az alábbi felvételek az egyik NOHAB gépterében készültek a november 28-29-i túrán (1998.). gyorsulás1 (520934 bájt), gyorsulás2 (323052 bájt), gyorsulás3 (583220 bájt). Ezek talán az eddigi legjobb felvételek, az elsõn a szinte soha nem használt 8. fokozat is hallható! 020bereny , 489162 bájt, az M61,020 elindul Balatonberénybõl (1998. november 22.) 019abrah , 434420 bájt, az M61,019 elindul Ábrahámhegyrõl (1998.november 23.) 85kmh , 129756 bájt, az M61,010 közel végsebességgel dönget (1998.november 23.). A felvétel, amint az a szalagról azóta kiderült, Székesfehérvár-repülõtérnél készült. A tévedésért elnézést kérek. az alábbi felvételek 1998. október 10-én készültek. Az M61,004 elindul Csajágról. 004csajag.zip , 944827 bájt, zippelt .wav formátum, vagy acc_csajag.wav , 292688 bájt, "compressed waveform" formátum. Üdvözlõ sípjel a turistáknak Badacsonynál. pipe.wav , 66590 bájt vagy pipe2.wav , 25618 bájt, "compressed waveform" formátum. Kürtjelzés horn.wav , 14110 bájt. A gép rááll a vonatra Tapolcán shunting.wav , 302876 bájt. A géptérben power_room.wav , 217598 bájt. Két gyorsulás. acceler1.wav , 591794 bájt, acceler2.wav , 551230 bájt. Egyéb hangok: Az M41, 2160 elindul Balatonfûzfõrõl. M41,2160.wav , 325970 bájt. |