GM-EMD 567-es motorral felszerelt mozdonyok hangjai 

    FONTOS! 

    Az itt talállható hangfájlok normál mp3 kiterjesztésû fájlok, vagy tömörített waveform hangfájlok. Utóbbiaknak Windows 95 OSR2 vagy újabb verziója, Windows 98, Windows NT 4.0 SP3 vagy újabb verzió alatt problémamentesen kell futniuk. Ha mégsem, vagy más operációs rendszer van telepítve a számítógépedre, nevezd át ezeket a fájlokat *.mp3 kiterjesztésûvé, és játszd le egy mp3 lejátszóval! 

    MÁV M61, NSB Di3, SJ T41 és DSB MX hangfelvételek. 

    ÚJ M61-es hangok! Mind mp3 kiterjesztésû hangfájl. 
     
     
    Mozdony  Hangfájl leírása  Hossz  44100Hz/stereo  22050Hz/mono 
    M61,001  M61,001 Tapolcáról indul a 9725-ös személyvonattal 1999. január 17-én  0p 53,6 mp  859034 bájt 268669 bájt
    M61,004  M61,004 Fonyódról indul a Szombathely-Pécs sebesvonattal 1998. november 29-én  0p 49,5 mp  687908 bájt 196545 bájt
    M61,004  M61,004 Szepezdfürdõrõl gyorsít 1998. november 28-án a 9702-es sebesvonattal.  0p 43,1 mp  604525 bájt 172826 bájt
    M61,010  M61,010 Badacsonytomajról jár ki 1998. novemberében a 9702-es sebesvonattal  0p 34,6 mp  486400 bájt 139076 bájt
    M61,010  M61,010 Ábrahámhegyrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal.  0p 06,1 mp  87040 bájt 25078 bájt
    M61,010  M61,010 Nemesgulácsról gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal.  0p 50,2 mp  704731 bájt 201456 bájt
    M61,010  M61,010 Badacsonyörsrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal  0p 33,7 mp  541675 bájt 135419 bájt
    M61,010  M61,010 Szepezdfürdõrõl gyorsít 1999. december 30-án a 9718-as személyvonattal.  1p 12mp  1153149 bájt 288496 bájt
    M61,017  3 nap állás után indul a 017 motorja  0p 13,4 mp  188708 bájt 54021 bájt
    M61,017  A 017 gyorsít. A mikrofon a kipufogó felett volt a felvétel idején  0p 37,6 mp  528823 bájt 151197 bájt
    M61,017  M61,017 gyorsul  0p 57,5 mp  807131 bájt 230818 bájt
    M61,019  M61,019 Ábrahámhegy rõl jár ki 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  1p 16,4 mp  1070811 bájt 306155 bájt
    M61,019  M61,019 Badacsonyból gyorsít 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  1p 01,9 mp  868205 bájt 248268 bájt
    M61,019  M61,019 Badacsonylábdihegyrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  1p 00,3 mp  845165 bájt 241580 bájt
    M61,019  M61,019 Balatonrendesen gyorsít 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  1p 15,1 mp  1045577 bájt 301035 bájt
    M61,019  M61,019 Balatonszepezdrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  0p 51,7 mp  724845 bájt 207308 bájt
    M61,019  M61,019 Szepezdfürdõrõl indul 1999. december 31-én a 9718-as személyvonattal  1p 14 mp  1037531 bájt 296647 bájt
    M61,019  M61,019 Balatonakarattyáról indul 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal.  1p 03,3 mp  887954 bájt 253701 bájt
    M61,019  M61,019 Csopakról indul erõs emelkedõben 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal.  1p 13,3 mp  1174883 bájt 294234 bájt
    M61,019  M61,019 Fülérõl jár ki 1999. márciusában a 9728-as személyvonattal. A felvétel a hídon készült, a vonat balról érkezik és jobbra halad el a hangfelvételen  0p 56,2 mp  900284 bájt 225176 bájt
    M61,020  M61,020 Ábrahámhegyen gyorsít 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal  1p 04,6 mp  905508 bájt 258821 bájt
    M61,020  M61,020 Badacsonyból indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal  1p 18,9 mp  1106285 bájt 316291 bájt
    M61,020  M61,020 Badacsonylábdihegyrõl indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal  1p 21,6 mp  1306540 bájt 408555 bájt
    M61,020  M61,020 Balatonrendesen gyorsít 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal  0p 48,3 mp  678400 bájt 194038 bájt
    M61,020  M61,020 Szepezdfürdõrõl indul 1999. december 31-én a 9746-os személyvonattal  1p 03,5 mp  763776 bájt 254642 bájt
    M61,020  M61,020 Badacsonyból indul 1999. január 16-án a 9725-ös személyvonattal  0p 37,4 mp  600607 bájt 150361 bájt
    M61,020  M61,020 Badacsonyból indul 1999. márciusában. A felvétel a géptérben készült  1p 30,7 mp  1453244 bájt 363416 bájt
    M61,020  M61,020 Révfülöprõl indul 1999. április 18-án a 9714-es személyvonattal  1p 05,2 mp  1044480 bájt 261224 bájt
    M61,020  M61,020 Révfülöp után gyorsul 1999. november 28-án a 9705-ös sebesvonattal  0p 34 mp  545436 bájt 136464 bájt
    M61,020  M61,020 1999. április 18-án Balatorendesrõl indul a 9714-es személyvonattal  1p 32,2 mp  1293165 bájt 369685 bájt
    M61,020  M61,020 Polgárdi-Ipartelepekrõl indul Fehérvár felé 1998. november 28-án a 9725-ös személyvonattal. A felvétel a közúti hídról készült.  0p 52,8 mp  741303 bájt 211905 bájt
    M61,020  M61,020 Balatonudvariból indul 1998. november 29-én a 9725-ös személyvonattal  1p 21,4 mp  1304032 bájt 326008 bájt
    M61,020  M61,020 Balatonkenese-Üdülõteleprõl indul 1999. január 16-án a 9705-ös személyvonattal.  0p 37,4 mp  525531 bájt 150256 bájt

    Új külföldi NoHAB-GM hangok (mind mp3 fájl): 
     
     
    Mozdony  Hangfájl leírása  Hossz  44100Hz/mono  22050Hz/mono 
    DSB MX 1001  Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án  0p 42,9 mp  343771 bájt 172095 bájt
    NSB Di3.620  Elhalad személyvonatával Flatmark közelében a norvégiai Rauma-völgyben 1999. augusztus 3-án  0p 20,3 mp  245447 bájt 82024 bájt
    NSB Di3.620  3.620 elindul Åndalsnesbõl az éjszakai vonattal 1999. augusztus 3-án  1p 22,2 mp  988369 bájt 329665 bájt
    NSB Di3.620  3.620 elindul az éjszakai vonattal Bjorliból 1999. augusztus 3/4-én  1p 28,2 mp  706560 bájt 353384 bájt
    NSB Di3.621  Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án  0p 58 mp  465188 bájt 232699 bájt
    NSB Di3.642  Tolatás közben Mo I Rana állomáson 1999. augusztus 5-én  0p 39,2 mp  314305 bájt 157362 bájt
    SJ T41.204  Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án  0p 35,6 mp  285675 bájt 142838 bájt
    SJ T41.204  Tolatás közben Hamarban 1999. augusztus 8-án  1p 09,4 mp  555676 bájt 277943 bájt
    SJ T41.204  Megszólal a kürt!  0p 6,6 mp  54334 bájt 34090 bájt
    SJ T41.204  Felpörgetik a motort a hamari (Norvégia) "Diesel Days" rendezvényen 1999. augusztus 8-án  1p 08,8 mp  486922 bájt 243566 bájt

    Régi hangfálok (M61-NOHAB hangok): 

    Minden hangfájl saját felvétel. 

    Az alábbi felvételek az egyik NOHAB gépterében készültek a november 28-29-i túrán (1998.). 

    gyorsulás1 (520934 bájt), gyorsulás2 (323052 bájt), gyorsulás3 (583220 bájt). Ezek talán az eddigi legjobb felvételek, az elsõn a szinte soha nem használt 8. fokozat is hallható! 


    020bereny , 489162 bájt, az M61,020 elindul Balatonberénybõl (1998. november 22.) 


    019abrah , 434420 bájt, az M61,019 elindul Ábrahámhegyrõl (1998.november 23.) 


    85kmh , 129756 bájt, az M61,010 közel végsebességgel dönget (1998.november 23.). A felvétel, amint az a szalagról azóta kiderült, Székesfehérvár-repülõtérnél készült. A tévedésért elnézést kérek. 


    az alábbi felvételek 1998. október 10-én készültek. 

    Az M61,004 elindul Csajágról. 

    004csajag.zip , 944827 bájt, zippelt .wav formátum, vagy acc_csajag.wav , 292688 bájt, "compressed waveform" formátum. 


    Üdvözlõ sípjel a turistáknak Badacsonynál. 

    pipe.wav , 66590 bájt vagy pipe2.wav , 25618 bájt, "compressed waveform" formátum. 


    Kürtjelzés 

    horn.wav , 14110 bájt. 


    A gép rááll a vonatra Tapolcán 

    shunting.wav , 302876 bájt. 


    A géptérben 

    power_room.wav , 217598 bájt. 


    Két gyorsulás. 

    acceler1.wav , 591794 bájt, acceler2.wav , 551230 bájt. 



    Egyéb hangok: 

    Az M41, 2160 elindul Balatonfûzfõrõl. 

    M41,2160.wav , 325970 bájt.